۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۴۷

حسن المجالی تاکید کرد:

اردن هرگز مرزهای خود را به روی پناهندگان سوری نخواهد بست

اردن هرگز مرزهای خود را به روی پناهندگان سوری نخواهد بست

وزیر کشور اردن با بیان اینکه اردن به خاطر مسائل بشر دوستانه به پناهندگان سوری کمک می کند، تاکید کرد: هرگز مرزهای خود را به روی پناهندگان سوری نخواهیم بست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، حسین المجالی تاکید کرد کشورش به خاطر مسائل بشردوستانه هرگز مرزهای خود را به روی پناهندگان سوری نخواهد بست.

وی امروز در دیدار با ویلیام سونگ مدیر کل سازمان بین المللی مهاجرت اظهار داشت: پناهندگان سوری بار سنگینی بر دوش بخشهای آموزشی، بهداشتی و زیرساختهای این کشور گذاشته اند. از این رو، جامعه بین الملل باید به اردن کمک کند تا بتواند نقش خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن ایفا کند.

وزیر کشور اردن افزود: اردن به تلاش بین المللی نیاز دارد تا با پیامدهای بحران سوریه دست و پنجه نرم کند و بتواند خدمات لازم را به پناهندگان ارائه دهد.

از سوی دیگر، سونگ با اشاره به نقش اردن و ملت این کشور در پذیرفتن پناهندگان سوری تاکید کرد: نیاز مبرم اردن را برای  کمکهای مالی در زمینه پناهندگان به سازمان مهاجرت منتقل خواهد کرد. 

خاطر نشان می شود شمار سوریهایی که پس از بحران این کشور به سبب اقدامات خشونت آمیز گروههای تروریستی به اردن رفته اند، حدود یک میلیون نفر است.


 

 

 

 

کد خبر 2028597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha